Det personliga gymmet där vi vill vara en del av ditt liv!

LÄS MER

50% Hjärta

50% Vilja

100% Glädje

Sollentuna Wellness vill erbjuda träning utifrån individen och har ett brett utbud av gruppträningsklasser där du kan hitta just din favorit! Är inte gruppträning något för dig finns även ett brett sortiment av maskiner och fria vikter i gymmet. Behöver du en kickstart eller lite hjälp på traven? Prova vår omtyckta personliga träning. Hos oss hittar du ett genuint gym med direkt anslutning till Rotebro Centrum.

Har du problem med rygg eller axlar, eller bara vill komma bort från vardagen? Kom in på en avslappnande massage hos oss!

LÄS MER!

Öppettider

  • Måndag fr.o.m. v.3407.00 – 21.00
  • Tisdag fr.o.m. v.3407.00 – 21.00
  • Onsdag fr.o.m. v.3407.00 – 21.00
  • Torsdag fr.o.m. v.3407.00 – 21.00
  • Fredag fr.o.m. v.3407.00 – 18.00
  • Lördag fr.o.m. v.3409.00 – 16.00
  • Söndag fr.o.m. v.3411.00 – 16.00

Träffa vår personal!

Vår personal hjälper er mer än gärna att svara på frågor både om medlemskap och träning. Vi finns alltid tillgängliga för dig i receptionen och finns för att hjälpa dig nå dina mål och visioner.

Kontakta oss

Nyheter

 

  • Pilates
    Pilates

    Nu startar vi ett PILATES pass på fredagar 16.30. Välkommen!

    0
  • Nu får du 10:-/kg i rabatt vid tecknande av årskort!

    Vi på Sollentuna Wellness önskar dig en god fortsättning! Klicka på fliken nyheter för att läsa mer.

    8
  • Sollentuna Wellness går från gym till klubb!

    Förutom nya löpband har vi nu också en roddmaskin! Men nyheterna tar inte slut där… Det sker en del strukturella förändringar i samband med vårt inträde i CMS, vilket bl.a. innebär att Sollentuna Wellness går från gym till klubb! Som en del av CMS kan vi bredda vår verksamhet genom samarbete med andra CMS-anslutna träningsanläggningar. Ska du ut och resa

    7

 

Nyheter

 

  • Pilates
    Pilates

    Nu startar vi ett PILATES pass på fredagar 16.30. Välkommen!

    0

 

Gruppträning

  • Funktionell TräningStationer med kondition och styrka, här är det bra om man tränat ett tag.
  • YogaStretcheffekter, andning och styrka, klassisk Yoga.
  • SpinningTräning på cykel i olika intensitet, tempo och belastning.
  • Body PumpStyrketräning i grupp till färdig koreografi med stång och vikter.
  • CoreHär fokuserar vi på mage, rygg och rumpa under ett 30 minuters pass.
  • BoxEtt konditions och styrkepass där grunderna för boxning står i fokus.

 

måntisonstorfrelörsön
9:30
10:35
11:00
11:30
16:30
17:15
18:00
18:50
19:15
19:30